Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΤΟ BLOGΑΚΙ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΖΩΗ

Τελικά  η δημιουργία είναι όμορφο πράγμα. Οταν φτιάχνεις κάτι με τα χέρια σου, με το μυαλό σου η χαρά είναι μεγάλη. Κάποτε ξεκίνησα να παίζω με έναν απλό υπολογιστή -δηλαδή με ένα πληκτρολόγιο, μια οθόνη τηλεόρασης και ένα μαγνητοφωνάκι... έχετε σίγουρα ακούσει για την apple και μην φανταστείτε πως μιλάω για κανένα αιώνα πίσω. Όχι βέβαια, μιλάω για το 1981... εντάξει για τους πιό νέους 30 χρόνια πίσω είναι .. ένα θέμα . Μόνο που εγώ ήμουν μόλις 20 ....( χρονών)  εννοώ -βεβαίως βεβαίως- χμ... σας βλέπω να γελάτε ή όχι;
 Τώρα λοιπόν καλούμαστε να χρησιμοποιήσουμε την νέα τεχνολογία κ εγώ θα ήθελα να την χρησιμοποιήσω δημιουργικά, έτσι ξεκίνησα το bloggακι μου. Είπα λοιπόν να το στολίσω να το ομορφύνω και άρχισα να ψάχνω έ να βάλω κι ένα ρολογάκι και μία ημερομηνία άλλα άμαθη εγώ μ΄αυτά πως να το κάνω;
Δείτε λοιπόν σας αρέσει; Τελικά κάτι έμαθα... είπαμε ότι ότι δεν θέλει δεν πετυχαίνει ο άνθρωπος ότι βάλει στο μυαλό του μπορεί να το κάνει. Εύχομαι όμως να είναι πάντα κάτι σωστό και δημιουργικό και όχι για την καταστροφή αυτού του τόπου,  αυτής της γής , αυτών των ανθρώπων , αυτών των παιδιών ...αυτής της κοινωνίας.

1 σχόλιο: